Login |  Register

[ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Miten kuulit Blind Staresta?
Posted: December 30th, 2006, 11:30 pm 
Band Member
Eli, kuulitko bändistä netin kautta, lehdestä, kaverilta, vai mistä ihmeestä? Keskustellaan tästä, itse ainakin olen kiinnostunut tietämään mitä kautta yleensä ihmiset kiinnostuvat tällaisista "bubbling under under" -bändeistä :D

Post subject:
Posted: January 12th, 2007, 10:21 am 
Site Admin
Itse kuulin Blind Staresta ensimmäisen kerran vuonna 2001. Sakke tais ohimennen heittää lukiossa jotain tyyliin "se on se Tuomisen bändi... jotai bläkkiä ne vetelee..."

Toistamiseen Blind Staresta kuulin kun Jaska pyysi mukaan treeneihin. ;)

Höhi.

Post subject:
Posted: April 26th, 2007, 4:10 pm 
Kuulin teistä ensikertaa luultavasti jossain Turun yössä varmaan joskus pari vuotta sitten, mutta vasta vähän aikaa sitten kiinnostuin kuuntelemaan... ja onnekseni levyhyllystämme löytyi jo teidän levy! :D Nyt olen sitä aika paljon kuunnellut ja pidän kovasti! Uutta matskua kehiin heti sekä keikkoja myös! :wink:

Post subject:
Posted: June 12th, 2007, 2:41 pm 
Kaverilta kuulin ... :-) ... Olisko vuosi ollut 2002 tjsp.

Post subject: Re: Miten kuulit Blind Staresta?
Posted: January 24th, 2010, 5:04 am 
Joo, eli kuten sanoin tuossa toisessa postissa, youtubesta teidät löysin kuten Kalmahin ja monet muut. Ostin levyn samantien. Eipä oo moneen vuoteen käynyt niin että levy lähti tilaukseen yhden biisin perusteella :-)

Teillä näyttää olevan jonkin verran kuuntelijoita tuolla tubessa ja heidän suositusten perusteella lähdin kuuntelemaan ekan kerran. Mun kohdalla osui suositus ihan nappiin. En oo kyllä noin hyvää levyä ostanut varmaan koskaan kun tuo teidän Symphony of Delusions on.

Samaa rataa ja mainosta maailmalle, kyllä tolla musalla on kaikki portit auki. Totesin just että näytti toimivan myös mun tuttavien kesken täällä Suomessa ja lahden takana Ruotsissa. Kehuja tuli :D

Post subject: Re: Miten kuulit Blind Staresta?
Posted: January 24th, 2010, 12:32 pm 
Band Member
Kehut lämmittävät mieltä aina :D Kiitos! Meillä on tässä promotusvaihe meneillään, ja uutta levyä ollaan menossa alkukesästä nauhoittamaan. Sitten kun saa vielä julkaisuasiat kuntoon, niin... :)

[ 6 posts ]